Статии - 5 начина да разпространите информацията за вашата кампания за набиране на средства и да достигнете до повече хора
12-ти юни 2023

5 начина да разпространите информацията за вашата кампания за набиране на средства и да достигнете до повече хора

Всяка идея за благотворителност се нуждае от средства, за да бъде реализирана успешно. Има много начини да финансирате каузата си. Един от най-популярните и ефективни варианти да го направите е организирането на благотворителна кампания.

Създаването на такава кампания може да е отлично решение. Ще се случи лесно, ако изберете да ползвате платформата Павел Андреев.

Стартирането на кампания за набиране на средства е бързо и лесно. Честно казано няма да ви отнеме повече от 10-15 минути, за да я качите в платформата. Но успехът на кампанията за набиране на средства зависи от това как и къде я споделяте. Елементарно е -  колкото повече хора научават за набирането на средства, толкова по-големи са шансовете за дарения.

Ето пет начина, по които можете да разпространите информацията за вашата кампания за набиране на средства:

Социални мрежи

Платформите за социални мрежи имат голяма сила. Буквално за броени минути съобщението ви може да бъде видяно от милиони хора от цял свят. Това е многофункционален глобален инструмент, който всяка компания използва, за да се наложи на пазара По същия начин социалните медии са идеални за повишаване на осведомеността за вашата кауза. Трябва да споделите своето набиране на средства във възможно най-много социални платформи. Най-популярните включват Instagram,Twitter, Facebook ,Linkedin,Viber и Discord.

Тъй като тези платформи имат много потребители, вашата дарителска кампания може да достигне до възможно най-голям брой хора. Уверете се, че продължавате да публикувате подходящо съдържание за тези платформи, като поддържате връзката на аудиторията си с вашата кауза. Трябва също така да сте подготвени за етапа на реализация, след като вашата аудитория започне да се ангажира със съдържанието ви. Добавянето на връзка към вашите истории и публикации може да насочи потенциалните дарители към същинският сайт за дарения, където и те да решат да се включат със сума според възможностите си. Кампаниите от PavelAndreev.BG безпроблемно могат да бъдат споделяни в социалните мрежи.

Разгледайте и тези три ресурса, за да използвате социалните мрежи по най-добрия начин:

Общности

В социалните мрежи ще откриете хиляди общности под формата на групи или страници. Общностите са идеално място за набиране на средства. Те са такива места, които имат потенциала да финансират цялата ви кауза. Дарителската кампания, насочена към такива общности, трябва да бъде приоритет. Например, ако организирате кампания в подкрепа на бездомните животни, то ще откриете много групи в социалните мрежи, които включват собственици на домашни любимци и т.н. Те имат значителен брой последователи от фенове и голяма аудитория следящи активно какво публикуват.

В почти всички социални медийни платформи има специализирани групи за животни. Споделянето на вашата кампания за набиране на средства на такова място ще увеличи шансовете за дарения, тъй като можете да намерите хора като вас, които искат да помогнат по всякакъв начин. Групите за подкрепа и общностите показват колективно поведение. Ако член на общността поеме вашата кауза, много други вероятно също ще го направят.

Не пренебрегвайте Instagram

Екипът на фондация Павел Андреев е на мнение, че е не бива да пренебрегвате Инстаграм за сметка на останалите социални мрежи. Не е тайна, че в момента Инстаграм е в ТОП3 на посещаваните социални мрежи в България. Затова от съществено значение да направите добра публикация за вашата благотворителна кампания за набиране на средства с определена цел и в Instagram. Бъдещите дарители може да искат да научат подробностите за вашата история и евентуално да се включат чрез коментари. Instagram е един от най-добрите начини да разпространите информацията за вашата кампания. Нe e лоша идея е да потърсите помощ и от инфлуенсъри в социалната мрежа, които да "буустнат" кампанията като я споделят на стори в своя профил.

Уверете се, че съдържанието на тази публикация е добре изпипано и има ясно послание. Това е от голямо значение. Първата публикация трябва да включва името на вашата кампания и кратко въведение към конкретната история. Посветете поне една публикация и добавяйте подкрепящи истории по-често. Ако успеете да създадете въздействащ текст с подходящ снимков материал, каузата ви ще се разпространи значително по-бързо.

НАБЛЕГНЕТЕ НА ТОВА колко спешно е набирането на средства

Ако кампанията ви е създадена с цел набиране на средства за лечение, то вероятно нямате никакво време за губене. Акцентирайте върху това, че времето ви притиска, ако искате да подтикнете хората към действие и подкрепа за вашата кампания за набиране на средства, за да се случат нещата по-бързо. Представете на аудиторията необходимостта всеки да се включи с толкова, колкото може и я убедете, че вашата кауза ще се провали без тяхната подкрепа. Принципно не е много добра идея да поставяте прекалено дълги срокове, защото рискувате кампанията да изпадне във фаза на "монотонност" и застой. Периодично трябва да се "шуми" и да търсите вниманието на потенциалните дарители.

Уверете се, че цялата информация, необходима на тях, за да подкрепят вашата кауза, е достъпна за дарителите, така че да не се губи време за запитване или събиране на информация.

Създайте вериги за споделяне

Whatsapp е най-добрата платформа за създаване на вериги за споделяне. Поддържащите вериги могат да съществуват и в социални медийни платформи като Facebook или Instagram. Споделянето на вериги предизвиква лоялност. Лицето, което изпраща вашето съобщение за кампанията, би поискало имплицитно от получателя да подкрепи вашата кауза. Подобно е на социална общност, но е още по-тясно свързано. Ние от pavel andreev смятаме, че това е наистина отличен начин да разпространите максимално своята дарителска кампания.

Веригите за споделяне обикновено се движат между членове на семейството и доверени приятелски кръгове. Има огромен потенциал, след като тези вериги бъдат използвани. Можете да спечелите много потенциални дарители за вашите кампании за набиране на средства с висока степен на реализация. Бъдете сигурни, вашата кампания ще се разпространи в много мрежи.

Заключение

Вашата дарителска кампания за набиране на средства трябва да привлече вниманието на дарителите, за да бъде успешна. Социалните медии са вашият най-добър приятел по време на подобна акция. Чрез тях историята ви ще достигне до хора от всяка прослойка на обществото. Така че по всяка вероятност ще намерите своите поддръжници.  Ако не можете да задържите вниманието на аудиторията си върху каузата ви, тогава без значение колко силна е мотивацията ви, тя е малко вероятно да получи подкрепата, която очаквате. Ето защо социалните медии са ефективен инструмент за разпространение на кампании за набиране на средства. Използването на правилните хаштагове,типове публикации, ангажирания, сътрудничеството и включването на влиятелни лица може да се окаже полезно.

Публикуването на каузата ви на страницата на Pavel Andreev ще гарантира, че каузата ви ще достигне до потенциални дарители и съмишленици. Сайтът на фондацията редовно се посещава от хора, които съзнателно даряват за различни каузи и ако успеете да ги привлечете към своята кампания, то ще поставите добри основи за нейното развитие. Започнете кампания за набиране на средства PavelAndreev.BG днес или просто подкрепете каузата, която ви харесва, докато обмисляте дали да стартирате своя.

 

Статии - Какво е филантроп и филантропия?
9-ти януари 2021
Какво е филантроп и филантропия?

Всеки може да бъде филантроп и да бъде по-ефективен в промяната. Ето как.  Филантропът е човек, който дарява време, пари, опит, умения или талант, за да помогне за създаването на по-добър свят. Всеки може да бъде филантроп, независимо от състоянието или нетната стойност. Какво е филантропия?  Гръцкият драматург Есхил въвежда термина филантропия през 5 век пр.н.е. Това означаваше „любов към човечеството“. Днес филантропията означава щедрост във...

Статии - Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?
4-ти май 2021
Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?

Ако основната ви цел е просто да отпечатате книгата си, използването на безплатни платформи за самостоятелно публикуване може да е правилното решение.  Самото писане е най-голямата награда за много хора, а публикуването може да е просто формалност.  Ако обаче искате да продадете книгата си и да достигнете до широка аудитория, трябва да инвестирате в професионални услуги.  Без тях е трудно да се конкурирате с традиционно публикуваните книги.  Таки...

Статии - Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона
11-ти април 2021
Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона

Писмото за набиране на средства е прост начин да издигнете на следващо ниво своята онлайн кампания за набиране на средства. Писменият призив към приятелите и членовете на семейството ви може да донесе нови, периодични дарения и най-важното - да помогне на всички да разберат по-добре защо вашата кауза за набиране на средства е важна за вас. Но преди да сложите перо на хартията или пръсти на клавиатурата и да изпратите писмото, е добре да отделите...

Статии - Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване
22-ри март 2021
Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване

Тъй като жилищната криза в България продължава да се влошава, а цените стават все по високи, въпреки пандемията от COVID-19, все повече хора и семейства са изправени пред финансова нестабилност и липса на дом. Всъщност над 500 000 души са без подслон в България, а за това официална статистика няма. В тази статия ще научите как помоща на бездомни хора във вашия град е възможна и можете наистина да промените ситуацията за някой човек. Фрапиращи фа...