Статии - Дарителски кампании за реагиране при бедствия: Как се управляват и как помагат
17-ти октомври 2023

Дарителски кампании за реагиране при бедствия: Как се управляват и как помагат

Има много начини за реагиране при бедствия и за предоставяне на помощ на пострадалите от тях общности. Хората претърпели  бедствие се нуждаят, както от хуманитарна и медицинска помощ, така и от финансова подкрепа. Набирането на средства най-често става с проява на благотворителност от страна на различни държавни и неправителствени организации, фирми, фондации и частни лица. Прочетете и нашата статия:

Какви усилия и средства са нужни за възстановяване след бедствие

Начини за организиране на дарителски кампании

Организирането на дарителски кампании е един от най-лесните и бързи начини за предоставяне на финансова, хуманитарна и медицинска помощ на хората, пострадали при бедствие. Стартирането на такава проява изисква разработването на  план, управление и обсъждането на различни идеи за благотворителност, свързани с предоставянето на стоки и продукти, медицински услуги, психологическа помощ или финансови средства на нуждаещите се.

Фъндрайзинг кампания за набиране на средства може да се организира по различни начини, като крайната цел на всяка от тях е средствата да бъдат събрани максимално бързо и предоставени на хората от най-засегнатите от бедствието райони.

Организиране на дарителска кампания, чрез социалните мрежи

Един от най-бързите и лесни начини за организиране на дарителска кампания е като споделите своите идеи за благотворителност със своите приятели в социалните мрежи. Чрез тях можете да достигнете до още много повече хора, готови да се включат в организираната от вас инициатива за събиране на средства и помощи за пострадалите при бедствие.

Организиране на крауфъндинг кампания  за набиране на средства чрез медиите

Популяризиране на своята инициатива и организирането на дарителска кампания, можете да направите и чрез онлайн медиите или на сайта за дарения на различни организации, каквато е фондация Павел Андреев. Това ще ви даде възможност да достигнете до по-голям брой хора. Чрез тази краудфъндинг кампания ще можете  да ги запознаете със своите идеи и с помощта, от която се нуждаят хората, в пострадалите от бедствие райони.

Освен това те ще могат да получават от вас информация в реално време за това как протича кампанията, какви помощи и средства са събрани до момента и какво още трябва да се направи.

Управление на дарителските кампании

Управлението на информацията и средствата, свързани с дарителски кампании е много важно, тъй като такава инициатива е подчинена на рисковете в онлайн пространството като уязвима среда за комуникация и извършване на транзакции. Проблемите могат да настъпят с подправяне на данните, нарастване на измамите и злоупотребите, кибер атаки и други.

Като човек, който постъпва честно и отговорно при организирането на дарителски кампании, трябва да спечелите доверието на другите, за да могат те да ви повярват и да ви подкрепят. Затова искрено ви съветваме да създадете своята благотворителна кампания чрез доверена и сигурна платформа, какво е PavelAndreev.BG. Тя е 100 % прозрачна и ви дава възможност напълно безплатно да организирате своята фъндрайзинг кампания.

Как да постигнем прозрачно управление на средствата от дарителски кампании

Доверието и сигурността са в основата на всяка дарителска кампания.  Затова трябва да сте запознати с някои основни неща, за това как да започнете и как да управлявате успешно своята инициатива.

Определете конкретна цел на дарителската кампания

Като организатор на дарителска кампания, първо трябва да определите конкретна цел. Тя може да е за събиране на парични средства за закупуване на стоки от първа необходимост, като храна, лекарства, комплекти за първа помощ и други. Средства могат да са необходими и за финансиране на медицински разходи, осигуряване на животоспасяващи медикаменти, терапевтични услуги, закупуване на диагностична апаратура и т.н.

Избор на платформа за организиране на дарителска кампания

За оказване помощ на пострадалите при бедствия е добре да изберете и подходяща онлайн платформа за краудфъндинг кампания за събиране на средства. Това може да бъде сайта на някоя организация занимаваща се с благотворителност. Едно от тези места е платформата на фондация Павел Андреев.  Нашият екип предоставя възможност за събиране на дарения при различни благотворителни каузи. При нас ще откриете хора, готови да отворят сърцата си и да помогнат на нуждаещите се.

Създаване на дарителска кампания

Създаването на самата дарителска кампания също е много важен момент от нейното управление. В нея трябва ясно да са обяснени целите и необходимостта от събиране на средства или предоставяне на каквато и да е помощ на пострадалите при бедствия. Към своето послание, е добре да добавите и снимки, които ясно показват какви са нанесените вреди и какви са реалните нужди на хората в засегнатите райони.  

Споделяйте постигнатото до момента

За да спечелите доверието на хората участващи във вашата дарителска кампания, много важно е да споделяте с тях актуална информация за хода на събитията, за свършената работа, за предоставените материални или парични средства и т.н. Целта е те да разберат, че дареното от тях е достигнало точно до тези, за които е предназначено.

 Изкажете своята благодарност към дарителите

Всеки организатор на дарителска кампания за набиране на средства, следва да изрази своята благодарността към всички дарители. Изкажете и вие своята признателност към тях, като споделите резултатите от постигнатото по време на кампанията в сайта, където тя е поместена или изпратете благодарствен имейл на всеки дарител. По този начин ще спечелите доверието и вниманието на тези хора, които с удоволствие биха се включили и занапред в организирана от вас дарителска кампания.

Как ще помогне на пострадалите организираната от вас дарителска кампания

Помощта може да достигне до тези, които се нуждаят от нея по много начини. В зависимост от нуждите си, хората в засегнатите от бедствие райони могат да получат помощи, под формата на храна, вода, дрехи, лекарства, подслон и всичко друго, което им е необходимо, докато отмине кризата и успеят да се върнат към нормалния си начин на живот.

Освен чрез стоки и продукти, вашата дарителска кампания може да е от помощ за пострадалите, с предоставяне на медицинска помощ, психологическа подкрепа или финансови средства за възстановяване на техните домове, обществени сгради, пътна инфраструктура, за залесяване на пострадалите при пожар терени, за отводняване на сгради или изграждане на разрушили се при наводнение язовирни стени и други.

Дарителска кампания за пострадали при бедствие чрез фондация Павел Андреев

Планирането, управлението и реализацията на вашата дарителска кампания може да започнете още сега, като посетите нашия сайт PavelAndreev.BG. С нас можете да споделите своите идеи за благотворителност, а ние ще ви дадем възможност да ги реализирате.

Нашият екип и в частност Павел Андреев осигуряваме място в интернет пространството за всяка благотворителна кауза, която цели да помогне на хората, пострадали при бедствие. Споделете какви са вашите цели и от какво се нуждаят хората пострадали при бедствие. Посочете за какво смятате да използвате набраните средства. Важно е да бъдете честни спрямо аудиторията и да разкажете в максимални подробности историята си. Посочете какъв е срокът за събиране на средствата. Ако имате нужда от помощ при създаването и организирането на фъндрайзинг кампанията, то ние от фондация Павел Андреев сме на разположение. Ще ви дадем ценни съвети и напътствия, с които да реализирате успешно своята дарителска кампания

Статии - Какво е филантроп и филантропия?
9-ти януари 2021
Какво е филантроп и филантропия?

Всеки може да бъде филантроп и да бъде по-ефективен в промяната. Ето как.  Филантропът е човек, който дарява време, пари, опит, умения или талант, за да помогне за създаването на по-добър свят. Всеки може да бъде филантроп, независимо от състоянието или нетната стойност. Какво е филантропия?  Гръцкият драматург Есхил въвежда термина филантропия през 5 век пр.н.е. Това означаваше „любов към човечеството“. Днес филантропията означава щедрост във...

Статии - Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?
4-ти май 2021
Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?

Ако основната ви цел е просто да отпечатате книгата си, използването на безплатни платформи за самостоятелно публикуване може да е правилното решение.  Самото писане е най-голямата награда за много хора, а публикуването може да е просто формалност.  Ако обаче искате да продадете книгата си и да достигнете до широка аудитория, трябва да инвестирате в професионални услуги.  Без тях е трудно да се конкурирате с традиционно публикуваните книги.  Таки...

Статии - Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона
11-ти април 2021
Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона

Писмото за набиране на средства е прост начин да издигнете на следващо ниво своята онлайн кампания за набиране на средства. Писменият призив към приятелите и членовете на семейството ви може да донесе нови, периодични дарения и най-важното - да помогне на всички да разберат по-добре защо вашата кауза за набиране на средства е важна за вас. Но преди да сложите перо на хартията или пръсти на клавиатурата и да изпратите писмото, е добре да отделите...

Статии - Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване
22-ри март 2021
Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване

Тъй като жилищната криза в България продължава да се влошава, а цените стават все по високи, въпреки пандемията от COVID-19, все повече хора и семейства са изправени пред финансова нестабилност и липса на дом. Всъщност над 500 000 души са без подслон в България, а за това официална статистика няма. В тази статия ще научите как помоща на бездомни хора във вашия град е възможна и можете наистина да промените ситуацията за някой човек. Фрапиращи фа...