Статии - Имате кампания в PavelAndreevBG? Ето няколко съвета как да я направите по-успешна
25-ти април 2023

Имате кампания в PavelAndreevBG? Ето няколко съвета как да я направите по-успешна

Успехът на една дарителска кампания зависи от много фактори. Един от тях е правилния избор на партньор. В лицето на фондация Павел Андреев трябва да бъдете сигурни, че до себе си имате изключително сериозен и отговорен партньор, който ще ви окаже пълна подкрепа във всяка една ситуация. Може да се обръщате за помощ или съдействие към екипа, който стои зад платформата по всяко време. Не се притеснявайте от нищо и питайте за всичко, което ви интересува. Те са отзивчиви млади хора, чиято мисия е да помагат на хората и неслучайно са част от фондация Павел Андреев.

Целта на тази статия е да ви даде ключови съвети и насоки, които да подобрят представянето на кампанията не само в платформата, но и извън нея.

Как да създам кампания в платформата PavelAndreev.BG

Ако все още не сте добавили своята кампания в платформата за дарения PavelAndreev.BG, то ви съветваме да го направите. Сайта предлага изчистен дизайн и има лесна навигация, която ще ви позволи бързо да се ориентирате и да създадете своята кампания. Освен това благотворителния сайт е достатъчно известен вече и редовно се посещава от хора, които могат и искат да даряват. Така, че ще достигнете до една нова аудитория, която би могла да даде необходимия тласък на кампанията ви.

Създаването на кампания е изключително лесна задача, с която не би трябвало да се затрудните. Следвайте указанията и ако все пак изпитате някакви трудности - свържете се с екипа, който стои зад платформата, за да ви помогнат да стартирате своята кампания. Предварително се запознайте с Общите условия на сайта pavelandreev.bg и се съобразете с тях.

Изберете правилната категория

Една от най-честите грешки, които допускат хората при добавянето си на кампания в сайт за благотворителност, е избора на неподходяща категория. В повечето случаи администраторите ще се погрижат и ще я добавят в правилната секция, но подобна грешка може да ви струва много. Като например да не достигнете до правилната целева аудитория, каквато е и идеята на разделението на кампаниите според целта им. В сайта PavelAndreev.bg тази секция се нарича "Каузи" и в нея присъстват следните подкатегории:

- Лечение, медицина и рехабилитации
- Деца и младежи
- Изкуство, Култура и общество
- Животни
- Градска среда и Строителство
- Семейство
- Празници и събития
- Бежанци и мигранти
- Спорт

Споделете вдъхновяваща история

Вдъхновяващата история, която стои зад намеренията ви и върху която се основават целите на дарителската ви кампания, е двигателната сила, която ще привлече дарители и доброволци. Разкажете какво ви е накарало да стартирате своя благотворителна кампания и го направете по възможно най-пленяващия начин. Бъдете искрени и с това ще спечелите доверието на хората. Обяснете им каква е реалната ситуация, как се е стигнало до нея и какво е нужно да се направи, за да се разреши проблема. Докоснете сърцата им с думи и им обяснете колко е хубаво да помагаш и какво е чувството да бъдеш част от една такава кауза.

Използвайте подходящи снимки и видео

Една снимка казва повече от 1000 думи - клише, но до болка вярно! Снимките могат да бъдат много по-въздействащи от всеки разказ. Дори понякога само една снимка е достатъчна, за да трогне сърцата на всички ни. Така, че обърнете специално внимание на тази част от подготовката си, когато публикувате и разпространявате кампанията си в интернет. Тя може да бъде ключа към успеха и да предизвика вълна от споделяния и коментари!

Бъдете кратки и ясни

Вече обърнахме внимание на това, че трябва да споделите вдъхновяваща и искрена история, в която да споделите за причините за създаването на кампанията и целите, които сте си поставили. Но не изпадайте в излишни подробности и многословия! Бъдете кратки и ясни. Не размивайте кампанията си и създайте недвусмислено послание. Хубаво би било да имате и собствен слоган или дори "хаштаг", с който да се отличавате от останалите кампании.

Създайте своя общност

Добра идея е да създадете своя общност в интернет пространството, която е пряко свързана с кампанията ви или просто от хора, които искат да помагат. Създаването на такава общност може да бъде във фейсбук или друго място (а защо не и двете?), където бихте могли да комуникирате със своите съмишленици. Спрямо целите си изберете какъв би бил най-удачния вариант: създаване на фб група или страница; създаване на собствен сайт или друг канал. НЕ се ограничавайте в използването само на една платформа! Колкото по-голяма масовост постигнете - толкова по-добре! Това моментално ще си проличи в резултатите, които постигате!

Разгледайте нашето ръководство: 10 идеи как да популяризирате дарителска кампания във фейсбук

100 % прозрачност на платформата PavelAndreev.BG

Платформата за благотворителност Pavel Andreev предоставя в реално време информация за средствата, които са постъпили по сметките на дарителската кампанията. Във всеки един момент може да проверите каква е сумата и още колко остава до изпълняването на крайната цел. Също така е видима и информация за всяко дарение - името на дарителя и сумата, която е предоставил. Сайта дава възможност на дарителите да запазят своята анонимност и при желание не изписват имената им.

Най-важното уточнение, което трябва да направим обаче, е това, че за разлика от почти всички останали сайтове за благотворителност, PavelAndreev.BG НЕ удържа процент от даренията под формата на комисионна за нуждите на платформата при 5 от общо 6 разплащателни метода (единствено се спада транзакционната такса)! Всеки дарител избира дали и с колко да подкрепи платформата в отделен размер. Относно изплащането на набраните средства - прочетете Общите условия на сайта. Там е описано как се случват нещата и какви документи са необходими за изплащането на средства за лечение и рехабилитации.

Разгледайте ресурса: 100 % прозрачност на даренията за благотворителни кампании в платформата PavelAndreev.BG

Потърсете обратна връзка и споделяйте актуална информация

Винаги поддържайте обратна връзка със своите съмишленици! Накарайте ги да се чувстват част от кампанията и да се вълнуват от случващото се с нея. Не ги губете след като са изиграли ролята си на дарители, а поддържайте връзка с тях. Споделяйте им как се развива кампанията: колко средства са събрани и колко са необходими още; каква друга помощ е нужна още; какви неща са се случили и какво е било изпълнено до момента и ред други наглед маловажни неща, но именно чрез тях ще изградите моста на доверието и ще превърнете "случайните дарители" във Ваши "съмишленици", а някои тях дори ще се включат като "доброволци", ако кампанията го позволява. Хората обичат да правят добро и всички обичат филмите с щастлив край...

Статии - Какво е филантроп и филантропия?
9-ти януари 2021
Какво е филантроп и филантропия?

Всеки може да бъде филантроп и да бъде по-ефективен в промяната. Ето как.  Филантропът е човек, който дарява време, пари, опит, умения или талант, за да помогне за създаването на по-добър свят. Всеки може да бъде филантроп, независимо от състоянието или нетната стойност. Какво е филантропия?  Гръцкият драматург Есхил въвежда термина филантропия през 5 век пр.н.е. Това означаваше „любов към човечеството“. Днес филантропията означава щедрост във...

Статии - Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?
4-ти май 2021
Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?

Ако основната ви цел е просто да отпечатате книгата си, използването на безплатни платформи за самостоятелно публикуване може да е правилното решение.  Самото писане е най-голямата награда за много хора, а публикуването може да е просто формалност.  Ако обаче искате да продадете книгата си и да достигнете до широка аудитория, трябва да инвестирате в професионални услуги.  Без тях е трудно да се конкурирате с традиционно публикуваните книги.  Таки...

Статии - Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона
11-ти април 2021
Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона

Писмото за набиране на средства е прост начин да издигнете на следващо ниво своята онлайн кампания за набиране на средства. Писменият призив към приятелите и членовете на семейството ви може да донесе нови, периодични дарения и най-важното - да помогне на всички да разберат по-добре защо вашата кауза за набиране на средства е важна за вас. Но преди да сложите перо на хартията или пръсти на клавиатурата и да изпратите писмото, е добре да отделите...

Статии - Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване
22-ри март 2021
Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване

Тъй като жилищната криза в България продължава да се влошава, а цените стават все по високи, въпреки пандемията от COVID-19, все повече хора и семейства са изправени пред финансова нестабилност и липса на дом. Всъщност над 500 000 души са без подслон в България, а за това официална статистика няма. В тази статия ще научите как помоща на бездомни хора във вашия град е възможна и можете наистина да промените ситуацията за някой човек. Фрапиращи фа...

Дари Стартирай кампания