Статии - Как да създадете печеливш екип за набиране на средства в 3 лесни стъпки

Как да създадете печеливш екип за набиране на средства в 3 лесни стъпки

Едно от първите неща, които казваме на всеки, който мисли да започне собствена благотворителна кампания за набиране на средства, е: не го правете сами . Защо е толкова важно да имате екип за набиране на средства? Не просто защото е по-малко работа за вас. Създадохме изчерпателно ръководство, за да знаете точно как да изградите екип за набиране на средства, за да помогнем вашето набиране на средства да е по-лесно и успешно.

Защо трябва да създам екип за набиране на средства?

  • Екипното набиране на средства го прави по-забавно. Когато тази положителна енергия се разпространи чрез вашата кампания за набиране на средства, вие ще съберете повече.
  • Тъй като набирането на средства се разпространява доста в социалните мрежи, всеки човек, добавен към екипа за групово финансиране, драстично увеличава обхвата на вашето набиране на средства.
  • Ако всеки член на вашия екип поеме отделни задачи, работата ще върви много по-бързо и лесно.
  • Два (или повече) умове мисля по-добре от един. Когато създавате екип за набиране на средства, можете да вземате по-добри колективни решения.
  • Ако нещата станат трудни можете да разчитате един на друг за подкрепа.

Как да създам печеливш екип за набиране на средства?

Има три прости стъпки, които можете да следвате, за да изградите свой собствен невероятен екип за набиране на средства.

Стъпка 1: Набиране на членове на екипа

  • Първата стъпка в създаването на екип за набиране на средства: Направете списък с хора, които искате да поканите да се присъединят към вашия екип. Обобщете уменията на всеки човек. 
  • Протегнете ръка и помолете за помощ. Използвайте подхода, който работи най-добре за всеки човек. Говорете за въздействието, което вашето набиране на средства може да има и защо и как ще има значение за бенефициентите.
  • Кажете на хората, че уважавате времето им и ще поставите граници или лимити за това колко искате от тях по време на набирането на средства. Ранното определяне на очакванията улеснява преодоляването на всякакви пречки при набирането на средства и ще премахне безпокойството и напрежението относно това, което се очаква от всички.

Стъпка 2: Разпределяне на роли

На първата си среща, когато работите заедно, обсъдете каква работа трябва да поеме всеки член от екипа. 

  • Мениджър връзки с обществеността: Разработва  стратегия за популяризиране на медиите.
  • Маркетинг: Създава реклама на събирането на средства във Facebook , както и организира различни събития.
  • Мениджър на социалните медии: Отговаря за  разпространението на вашето набиране на средства в социалните мрежи. Управлява страниците във Facebook и Twitter за вашата кампания за набиране на средства, свързва се с подобни групи и каузи, създава хаштаг за набиране на средства.
  • Писател: Измисля заглавието на кампанията за набиране на средства и пише вашата история за набиране на средства. Редактира онлайн страници и публикации, създава имейл шаблони за набиране на средства и изготвя убедително  писмо за набиране на средства.
  • Дизайнер/фотограф/видеограф: Създава изображения и дизайни към кампаниите за набиране на средства, видеоклипове към страниците за набиране на средства и други активи, които придават креативност.
  • Мениджър за набиране на средства: Поддържа групата от хора в синхрон. Насрочва и провежда екипни срещи и изпълнява различни видове задачи, които поддържат набирането на средства успешно.

Стъпка 3: Планирайте набирането на средства

Ако сте съвсем нов в груповото финансиране , започването с правилния план за набиране на средства може да направи процеса лесен от началото до края. Задайте цели за набиране на средства, които ви помагат да набирате средства бързо, и използвайте комбинация от онлайн и офлайн стратегии за споделяне, за да популяризирате набирането на средства. Избягвайте тези често срещани грешки при набирането на средства, за да сте сигурни, че ще постигнете или надхвърлите целта си за набиране на средства: 

  • Липса на корекция. Граматичните грешки могат да доведат до катастрофа за вашата кампания за набиране на средства, така че се уверете, че авторът на екипа ви коригира всичко, което ще стане публично достояние. 
  • Не актуализирате вашите дарители. Публикуването на редовни актуализации за набирането на средства ще ви помогне да поддържате вашите дарители в течение през целия процес. 
  • Не разпространявате достатъчно кампанията си за набиране на средства. Използвайте социалните мрежи, за да достигнете до широка аудитория, за да може повече хора да разберат за вашата цел и да помогнат.

Изградете екип за набиране на средства, който работи

Екипното набиране на средства е чудесен начин да съберете повече пари за кауза, която ви интересува, и да се забавлявате повече като част от екип, докато го правите. Набирането на средства с екип също означава, че ще имате по-голям социален обхват, ще служите на бенефициентите си по-ефективно и ще се подкрепяте взаимно по пътя. Разгледайте организирането на благотворителна кампания(груповото финансиране) или директно стартирайте кампания в платформата PavelAndreev.BG. Платформата и фондацията PavelAndreev.BG имат зад гърба си екип, на който може да се разчита и без който нямаше да са това, което са.

Сподели