• Начало
  • Блог
  • Статии
  • Митове за кампаниите за набиране на средства при ракови заболявания, които трябва да избягвате
Статии - Митове за кампаниите за набиране на средства при ракови заболявания, които трябва да избягвате

Митове за кампаниите за набиране на средства при ракови заболявания, които трябва да избягвате

Когато става дума за кауза свързана с лечение на ракови заболявания или друга идеална цел, то може да се възползвате от възможностите, които предлагат платформите за дарения. Те могат да бъдат ваш верен съюзник и да ви помогнат да увеличите многократно даренията за кампанията си. Затова не губете повече време (което в такива ситуации е от голямо значение), а стартирайте дарителска кампания за набиране на средства на PavelAndreev.BG.

В днешната статия ще обърнем по-специално внимание на някои от т.нар. "митове", които витаят около създаването и провеждането на кампания на пациент болен от рак. За жалост те могат да ви дадат грешна представа за това, което ви очаква и да ви попречат да реализирате пълния потенциал на кампанията си. Представяме ви някои често срещани митове за благотворителните кампании на които не бива да вярвате.

Потенциалните дарители се намират лесно

Идеята, че намирането на участници в т.нар. крауфъндинг или благотворителна кампания е лесно, е преобладаваща. Дори много хора да искат да помогнат на каузата, за която събирате пари, те може да не успеят да го направят.

Това може да се случи най-вече, ако те изобщо не знаят за вашата кампания. В резултат на това, за да разпространите информацията за кампанията за набиране на средства и да привлечете участници, трябва да пуснете реклами. Информираността от уста на уста също е от решаващо значение. За да разпространите осведомеността, имате нужда от мощен, значителен екип. Фондация Павел Андреев разполага точно с такъв, така че публикувайте своята кауза на нашия сайт за дарения, без да се колебаете. И освен това - благотворителния сайт PavelAndreev.BG не удържа никакъв процент комисионни от кампаниите при 5 от общо 6 разплащателни метода, за разлика от други платформи!

Помощта от популярни хора гарантира успеха на кампанията

Широко разпространено погрешно схващане относно набиране на средства за благотворителна кампания е да се вярва, че привличането на подкрепата на популярни хора, които имат много последователи, ще направи кампанията ви по-успешна. Това не е гаранция за успех. Със сигурност повече хора ще научат за каузата, но това не означава, че ще се включат в нея.

Кампаниите за набиране на средства трябва да се провеждат дълго време

Информираността за вашата кампания за набиране на средства за лечение на раково заболяване е важна, но също така трябва да накарате хората да разберат и повярват в мотива за създаването й. Не е нужно само да се свържете с популярни хора или медии. Можете да постигнете същите резултати напълно безплатно, чрез сайта pavel andreev. Кампаниите обикновено набират инерция в началото и достигат плато в средата, след което отново набират инерция в края. Ако поддържате кампанията си твърде дълго, тогава хората може просто да забравят за нея, тъй като живеем в изключително забързано ежедневие и пред очите ни минава огромно количество информация всеки ден! В средния период на кампанията тя придобива монотонност, което може да има обратен ефект върху цялостния ви замисъл да я провеждате за по-дълъг период.

Освен това, продължителността увеличава работата ви, тъй като трябва редовно да се ангажирате с аудиторията си, като й предоставяте ново съдържание. Също така трябва да продължите да актуализирате данните за събраните до момента средства.

Не могат да се събират пари за един човек

Една по-голяма кауза наистина привлича по-широка публика, но не е вярно, че не могат да се съберат пари за отделно лице. Хората ще се съгласят да помогнат на някого, ако са сигурни, че наистина се нуждае от помощ, тъй като за съжаление не са един и два случаите, в които ставаме свидетели на мними измамници, които злоупотребяват с добротата на хората и събират дарения за "несъществуващи кампании" или с най-точно казано - измамници!

Една идея е достатъчна за успех на кампанията

Вашата кауза трябва да е значима не само за вас, но и другите да я видят като такава, за да решат да участват. Дори тогава само една добра идея не е достатъчна за успеха на кампанията.

Имате нужда от правилно планиране и управление, за да направите кампанията си успешна. Наистина в ситуации като тази, то хората ще помогнат от съпричастност с положението на заболелия от рак, но въпреки това е важно да успеете да докоснете максимално много хора, за да сте сигурни, че ще съберете пари за лечението по-бързо. Достигането до точната аудитория от дарители понякога не е толкова лесно, колкото си мислим. Добър старт би могла да ви даде платформата pavel andreev. Тя е лесно достъпна и разполага със собствена аудитория от дарители, които следят активно сайта и винаги са готови да се отзоват на помощ. Така, че един добър план и изпълнение ще съберат достатъчно подкрепа, за да постигнете целта си.

Дарения – само при кризисни ситуации

Едно от най-разпространените погрешни схващания по отношение на кампаниите за набиране на средства в помощ на пациенти с ракови заболявания е, че то работи най-добре само в моменти на кризи и когато ситуацията е "опряла до стената".

Стартирането на кампания за набиране на средства е отговорна задача. Всеки може да започне набиране на средства за себе си или за приятел или познат, който има нужда от пари за лечение на рак. Посетете нашия сайт за дарения и разгледайте активните кампании – ще забележите по колко много различни начина може да се събират пари.

Набирането на средства може да бъде започнато от всеки, който има искрени мотиви и застане зад дейността си със своята самоличност. Особено, когато става дума за кампании за лечение на пациенти болни от рак. Поддържайте колкото можете повече прозрачност в кампанията си, за да спечелите обществеността. Покажете на целевата аудитория как и къде планирате да използвате тези пари за подпомагане на каузата.

Отнема време за стартиране на интернет кампания за набиране на средства

Идеята, че стартирането на онлайн кампания отнема много време, е може би най-голямата заблуда относно набирането на средства. В действителност стартирането на набиране на средства отнема само няколко прости стъпки. С Pavel Andreev можете лесно да стартирате вашата онлайн кампания за набиране на средства. Нужно е само да посочите няколко факта, свързани с кампанията, като например: цел на кампанията, организатор, начин на плащане, медицинска документация като доказателство за заболяването на човека и т.н. Реално отнема пет до десет минути, за да стартирате кампанията си, когато сте планирали всичко и имате ясна идея какво правите. Важно е да отбележим, че не бива да прибързвате и подгответе цялата необходима информация и документация, за да сте напълно откровени с потенциалните си дарители и да докоснете всеки един от тях. Така ще положите добри основи за успешна дарителска кампания. Независимо дали става дума за кампания за лечение на пациенти с ракови заболяванияили друга кауза с идеална цел. Готови ли сте да стартирате кампания?

Сподели