• Начало
  • Блог
  • Статии
  • Най-лесните начини да планирате кампания за набиране на средства за обучение на деца и младежи
Статии - Най-лесните начини да планирате кампания за набиране на средства за обучение на деца и младежи

Най-лесните начини да планирате кампания за набиране на средства за обучение на деца и младежи

Само образованите хора са свободни.“ – Епиктет 

Нека с тези думи дадем старт на темата за обучението на деца и младежи и това как можем да сме полезни. 

Знаете ли, как да създадете лична страница за набиране на средства за обучение на деца и младежи? Вероятно, ако минавате за първи път през това, у вас се крият стотици въпроси. Не се тревожете, в тази тема ще разгледаме най-важните точки, както и най-лесните начини да планирате кампания за набиране на средства за обучение на деца и младежи. 

Съдържание: 

  1. За какво мога да набера средства за обучение на деца и младежи 
  2. Трябва ли да се чувствам виновен, когато искам пари? 
  3. Какво ми трябва, за да започна? 
  4. Какво трябва да взема предвид, за моята кампания за групово финансиране за обучение на деца и младежи 
  5. Какво да напиша в моята история за набиране на средства за обучение на деца и младежи 
  6. Каква е ролята на снимките и видеоклипове 
  7. Как да направя кампанията си да се откроява 
  8. Как да рекламирам кампанията си 
  9. Как да държа дарителите активни 
  10. Как да получа дарения 
  11. Ако кампанията е неуспешна – какво да правя 
  12. Каква помощ е налична 

Знаете ли, че почти всеки, които избира групово финансиране е нов в набирането на средства, затова платформата PavelAndreev.BG отваря много врати, както за начинаещите, така и за ветераните. Ето и някои въпроси, които най-вероятно ще си зададете: 

1.За какво мога да набера средства за обучение на деца и младежи 

Отговорът е за всичко! Във фондация Павел Андреев  може да стартирате кампания за всякакви каузи и тук има хиляди потребители, които го правят всеки ден. Наред с това сайта PavelAndreev.BG предоставя необятни полета за изяви, както и ще ви свърже с дарители от цял свят. И така, относно набиране на средства за обучение на деца и младежи, такива може да са насочени, както за закупуване на ученически помагала и пособия, така и за подпомагане на програми и допълнителни часове; така и за всякакви проекти свързани с образователния процес на подрастващите; закупуване на компютри и друга техника необходима в образователните часове; ремонт и обзавеждане на ученически стаи и пр. 

Подобна кампания е Нова класна стая за 9 А клас. Учителка от училище в Русе се свърза с нас, че иска да извърши освежителни ремонтни дейности, но нямат необходимия бюджет за това. Благодарение на дарителите, които подкрепиха каузата й през Септември учениците ще се радват на новата си класна стая. 

2.Трябва ли да се чувствам виновен, когато искам пари? 

Когато изберете да използвате групово финансиране за образованието, може да се появи въпросът, дали трябва да се чувствате виновни за това. Всъщност, няма основание да се чувствате виновни. Груповото финансиране е иновативен начин за събиране на средства, който дава възможност на хората да подкрепят и помагат за постигане на вашите цели. Това е начин да се свържете с общността и да получите подкрепата, от която се нуждаете. Не се чувствайте виновни, а вместо това бъдете благодарни и благодарете на хората, които подкрепяте вашата кампания. 

3.Какво ми трябва, за да започна? 

Достатъчно е само да имате телефон и връзка с интернет и може да стартирате своята дарителска кампания за набиране на средства за обучение на деца и младежи. 

Свободният достъп до групово финансиране, било то през лаптоп, компютър, телефон или таблет е на една ръка разстояние. 

Щом имате това може да започнете да проучвате платформите. Изберете такава, която е лесна и удобна за навигиране, отговаря на вашите нужди, предлага лесни начини за разплащане и пр. Когато познавате тези важни неща, това може да ви спести бъдещи главоболия и излишни разходи. 

Препоръчваме ви да се запознаете от близо с платформата на Павел Андреев фондация. 

4.Какво трябва да взема предвид, за моята кампания за групово финансиране за обучение на деца и младежи 

Вашият контролен списък за стартиране на кампания по набиране на средства за обучение на деца и младежи трябва да включва следните точки: 

  • За кого е кампанията – в случая деца и младежи, но на конкретно лице ли ще помагате, група младежи, цяла институция (учебно заведение, сиропиталище, дом за деца без родители или друго), това трябва да решите, преди старта на такава; 
  • Колко средства ви трябват – тук трябва да сте насяно, за какво точно събирате суми в кампанията за образование. Дали средствата са за закупуване на ученически пособия и материали; за ученическо обзавеждане; за покриване финансовите разноски за средно образование на един младеж и пр.; 
  • Срок на кампанията – тук трябва да сте с ясната нагласа от кога, до кога ще тече кампанията ви. Не може да бъде безкрайна или до събиране на цялата сума, защото това отлага нещата, а създаването на усещане за неотложност, провокира дарителите да действат, не да пасуват; 
  • Имате ли нужда от постоянен достъп до средства – периодично ли ще теглите събраните суми или еднократно; 
  • Как възнамерявате да популяризирате кампанията си – само в интернет или и по други известни, доказани и по-стари методи. 

PavelAndreev е удобен за потребителите сайт за дарения. Той е лесен за навигация, а от него и екипа, който работи за него може да получавате напътствия за всяка стъпка, която предприемате. Ще имате достъп до платформата по всяко време на денонощието 7/7 дни в седмицата. Ако се нуждаете от съдействие, винаги може да се свържете с екипа от асистенти за обслужване на клиенти, които ще ви дадат най-професионалните насоки по пътя ви към набиране на средства за деца и младежи. 

5.Какво да напиша в моята история за набиране на средства за обучение на деца и младежи 

За повечето организации по набиране на средства това се оказва най-трудната част. Реално, всичко, което трябва да запомните се свежда до 4 най-лесни начина да планирате кампания за набиране на средства за обучение на деца и младежи. Те са: 

  • Защо трябва да съберете средства за обучение на деца и младежи; 
  • За кого (персонално или групово) ще бъдат използвани тези средства;
  • От колко пари има нужда кампанията ви;
  • Кога има нужда от тези средства. 

Ние от Павел Андреев фондация имаме наблюдения, а именно, че най-успешните кампании варират от 300 до 600 думи. 

Нашият съвет: Бъдете достатъчно дълги, за да споделите историята си. Достатъчно кратки, че да не отегчите дарителите и да ги подтикнете да напуснат кампанията ви, преди да са дарили. И най-вече, бъдете себе си! 

6.Каква е ролята на снимките и видеоклипове 

„Казват, че една картина може да опише хиляди думи“ – това е повече от вярно, чрез груповото финансиране. Истината е, че правилно подбрана снимка може да покачи значително сумата, която целите да наберете. Тогава, защо да се ограничавате с една снимка? 

Платформата на PavelAndreev позволява качването на голям брой снимки. И, ако снимките правят чудеса, то представете си силата на едно видео. Добавянето на 2-3 минутно видео изстрелва кампанията ви на космическо ниво. Видеото подобрява надеждността; разширява познанията на дарителите и оказва дълготраен ефект над тях. 

7.Как да направя кампанията си да се откроява 

Групово финансиране помага на хората да набират средства за кампаниите си бързо. За целта PavelAndreev.BG ви дава възможност да откроите вашата краудфъндинг кампания, чрез персонализиране: 

  • Грабващо вниманието заглавие; 
  • Добавяне на снимки, видео и добро качествено съдържание; 
  • 6 разплащателни метода - карта, PayPal, ApplePay, GooglePay, Revolut и IBAN сметка; 
  • Ясен, целенасочен и привлекателен призив; 
  • Изкажете благодарност или направете подарък. 

8.Как да рекламирам кампанията си 

Сред най-важните начини да планирате кампания за набиране на средства за обучение на деца и младежи задължително се отнася и тази точка. В нея, трябва да промотирате своя „продукт“, но тук съвсем не става дума за търговията, която познавате, а реклама на вашата фъндрейзинг кампания. Съществуват много начини. Като започнете от старите бабини трикове „от уста на уста“, та достигнете до социалните медии, имейли, блогове, форуми със съмишленици, сайтове, а и да не забравяме и хартиените носители - флаери и листовки. Както се казва в маркетинга: „няма лоша реклама“, така и тук - няма и лош начин за рекламиране. Обърнете внимание само на значимостта да разпространите своята кампания на максимално голяма аудитория. 

9.Как да държа дарителите активни 

Както в търговията и продажбите: „Клиентът е Бог“, така и тук, вашите дарители са „Царе“. Вие трябва да ги лансирате по всякакъв възможен начин. Това може да стане, чрез благодарствени слова, персонални имейли с благодарности. Може скромни подаръци и каквото ви хрумне. Тук има и нещо друго много важно. Това е информираността и прозрачността. Трябва да давате информация за всичко случващо се с кампанията ви. Да публикувате новини, да качвате платежни документи за направени разноски по оползотворяване на набраните средствата и пр. 

10.Как да получа дарения 

Начините за получаване на събраните средства по fundrising кампания е изключително добре организиран, защитен и гарантира пълна прозрачност, както за дарителите, така и за организаторите, така и за бенефициента. В Павел Андреев има пълна яснота за всичко. Може, дори да разгледате активните кампании за идеи за дарения. Може, също така да изчетете всичко за фондация Павел Андреев мнения, за да набавите нужната ви информация - защо да им се доверите. 

Разгледайте всички кампании в PavelAndreev.BG или стартирайте вашата още сега. 

11.Ако кампанията е неуспешна – какво да правя 

Никой няма гаранция, че кампанията му ще пожъне 100% успех. И въпреки това, след цялата упорита работа и отделено време и грижа, ние от Павел Андреев фондацията вярваме, че доброто дело, което сте започнали ще ви се върне. Вярвайте в добротата и мислете позитивно, не само днес, а всеки ден! 

12.Каква помощ е налична 

Нашият екип работещ за PavelAndreev ще ви съдейства с всичко, от което имате нужда, докато създавате, управлявате и рекламирате кампанията за набиране на средства за обучение на деца и младежи. 

Нека сега заключим тази тема с едни поучителни слова, които ще са в полза и мотив, и за вас самите: 

Образованието е да научиш това, което дори не си знаел, че не знаеш.“ – Даниел Бурстин. 

Успех във вашата кампания! 

Сподели