Статии - Най-лесните начини за онлайн набиране на средства за осиновяване на дете
11-ти октомври 2023

Най-лесните начини за онлайн набиране на средства за осиновяване на дете

„Бихте ли отгледали чуждо дете като свое?“ – Ако отговорът е ДА, то приветстваме ви с добре дошли на страниците на сайта за дарения PavelAndreev.BG.

Днес ще споделим с вас най-лесните начини за онлайн набиране на средства по осиновяване на дете, затова запознайте се с точките в тази статия от тук:

Съдържание:

  1. Помислете, колко пари ви трябват за осиновяване на дете;
  2. Приемете целта си като тактика за набиране на повече пари;
  3. Колко голяма е вашата социална мрежа?;
  4. Колкото повече бързате, толкова повече дарения ще получите.

Каква трябва да е целта ми за онлайн набиране на средства за осиновяване на дете?

Поставянето на цел относно вашето онлайн набиране на средства може да ви се стори налудничаво в началото. Съществуват обаче няколко неща, които трябва да вземете предвид, когато определяте целта си. Освен претекста, че го правите за доброто на едно дете, което в крайна сметка ще докосне сърцата на хиляди хора, подобна ясна цел ще ви помогне да увеличите авоара от даренията на вашата страница.

Знаете ли, че:

Онлайн набирането на средства за осиновяване на дете представлява мощен инструмент, който може да промени живота на семейства и на самите деца? Това е съвременен начин за събиране на финансова подкрепа, който предоставя опция на хората да споделят историята си, да привлекат дарители и да получат необходимите средства за осиновяване.

Кой и как помага:

На помощ се явяват онлайн платформите за набиране на средства. Те предоставят лесен и удобен начин за споделяне на историята ви и целта за осиновяване. Те ви улесняват да достигнете до голям брой хора, както локално, така и в целия свят, което увеличава шансовете за успех.

Какво още трябва да знам:

Освен финансовата подкрепа, онлайн набирането на средства ви помага и да повишите осведомеността за осиновяването на дете. Чрез споделянето на вашата история и мотивация, привличате вниманието на хора, които споделят вашата цел и могат да се ангажират с вас. Това дава реален шанс за създаване на контакти, споделяне на опит и получаване на подкрепа от хора, които разбират вашия избор.

Наред с казаното по-горе, онлайн набирането на средства предоставя психологическа подкрепа от общността. И така, когато споделяте предизвикателствата и емоциите, свързани с осиновяването, получавате подкрепа и вдъхновение от хора, които разбират и споделят вашата мисия.

Не е тайна, че:

Когато създавате кампания за онлайн набиране на средства, може да се почувствате смайващо неудобно. Тук трябва да си поставите цел, колко да съберете, да имате ясната представа, за какво точно и по колко ще разходвате, както и да сте готови да информирате за всичко, случващо се около кампанията по набиране на средства и самия процес по осиновяването. Ако сте организирали благотворителна кампания за набиране на средства в миналото, то навярно знаете, че някои сумите събират стотици хиляди, докато други събират едва суми от по 1000.

Вашата цел сега е да съберете достатъчно пари, за да си помогнете и да може да си позволите да платите за вашата кауза. Ето, защо поставянето на точната и ясна цел е най-важното в началото. Силно ви препоръчваме да стартирате вашата кампания с фондация Павел Андреев. Платформата е международна и мултинационална. Тя съществува от години и на нея може да разчитате, както за съдействие по навигирането в сайта за дарения, така и да разгледате активните кампании за идеи за благотворителност. Тук на страниците на сайта ще намерите голям брой краудфъндинг кампании с най-различна насока.

Ако, въпреки всичко, не сте сигурни, как да започнете с точна цел за вашето набиране на средства по осиновяване, разгледайте тези четири стъпки. Те ще са ви от полза, за да достигне пълния си потенциал, вашата дарителска кауза. Вижте как:

1.Помислете, колко пари ви трябват за осиновяване на дете

Това може би е най-важният въпрос, на който трябва да имате отговор при вземане на решение. И така, каква да бъде вашата онлайн цел за фъндрейзинг кампания. Колко пари ви трябват за каузата по осиновяване на дете?

Тук всичко много зависи. Според това, в какви и кои точно разходи е насочена каузата и отговорите ще варират. За да сте по-конкретни, проверете всички такси за обработка на документи, плащания по инстанции и научете, кои са най-често задаваните въпроси. Не пропускате да ги включете в целевата си сума.

Ако поискате прекалено много, над това, от което се нуждаете, няма да е честно и дарителите може да се запитат, за какво всъщност са ви необходими всичките тези пари. Ако ги подведете те не само няма да дарят повторно, но и ще разпространят мълвата, сред останалите хора и възможни потенциални дарители, че сте некоректни. Това може да стане по много начини онлайн и крие риск бързо да навреди на репутацията и на кампанията ви.

Пример: Много пъти при набирането на средства за конкретни кампании невинаги в началото е известно точно, от каква сума ще има нужда. Тогава няма да е проблем да го споменете в старта на кампанията, като информирате хората, че ще предоставяте периодично обновления по въпроса за необходимите суми. Това е много по-правилно и коректно спрямо дарителите, вместо да споменете по-голяма сума, а реално тя да се окаже значително по-малка за вашите нужди.

Помнете, че може да коригирате целевата сума по всяко време докато тече краудфъндинг кампанията и ако, разбира се, това се наложи.

Друга добра идея е да споменете, какво сте научили на страницата си за групово финансиране, така дарителите ще имат представа, как точно ще бъдат разходвани парите им. Дарителите си падат по идеята да знаят, какво точно се случва на всеки етап от дарителската кампания. Така ще знаят, че са ви помогнали да платите половината или част от дадена стъпка в процеса по осиновяване и ще се чувстват много по-полезни.

2.Приемете целта си като тактика за набиране на повече пари

Да приемем, че събирате пари за ваши приятели, които са направили много опити през годините да имат свое дете. Така са минали през различни трудности, пробвали са различни скъпи процедури, но уви мечтата им да бъдат биологични родители така и не се е реализирала. Сега вие решавате да им помогнете като организирате кампания за набиране на средства по осиновяване на дете. Такава, обаче е свързана с извънредно много разходи, с които дори самите вие тепърва се сблъсквате и това да натиснете бутона публикуване малко ви притеснява.

Ето защо, добре е да знаете, че:

Дарителите обичат да изпитват емоция и връзка с каузата, защото зад желанието на хората да даряват пари има известна психология. Хората искат да помогнат, но са по-склонни да бъдат мотивирани да дадат пари, когато каузата е близо до постигане на целта. Те смятат, че са били част от подпомагането за постигането на този специален показател.

Съвет: Няма лошо в това да започнете с малка цел и съответно малка сума и след това да продължите да покачвате. Все пак, става дума за набиране на средства за благородна кауза, не за лъжа или измама.

3.Колко голяма е вашата социална мрежа?

Помислете над това:

Колко средства можете да наберете? Знаете ли, че това се свежда до въпроса, колко хора познавате в социалните мрежи, а в реалния живот? Това ще даде отговори на въпросите ви и ще ви помогне по-лесно да достигнете до дарителите. Да, всички сме виждали и чували истории за мистериозни анонимни дарители, които даряват по пет цифрени суми на някого, когото дори не познават. В действителност груповото финансиране има за цел да достигне до вашия кръг от познати. Това включва семейство, колеги, бизнес партньори и приятели. Дори и да не могат да дарят, те поне могат да споделят линк към кампанията ви. Могат да разпространяват информацията за вашата краудфъндинг кампания и така вашето организиране на благотворителна кампания за набиране на средства няма да е било напразно. И така, ще започнете да получавате дарения от непознати.

Ето, защо:

„Когато задавате целта си, трябва да помислите, колко голяма е вашата социална мрежа?“… Ако изпратите имейли на вашите колеги и партньори в работата за набиране на средства, ако включите дори всичките си контакти, колко души смятате са това?

Ако предположим са 100 контакта. Ако всеки от тях дари по двуцифрена, макар и малка сума, то това ще прави поне 4 цифрена сума. Защо пък да не опитате?

Ако искате да увеличите видимостта на вашето онлайн набиране на средства, трябва да помислите за вашата социална медийна мрежа и кой друг от вашия кръг на познати би могъл да сподели кампанията. Може би вашият съквартирант от колежа е видно лице? Ако той сподели за вашият краудфъндинг онлайн, това може да увеличи достигането до по-голяма аудитория. Колкото повече хора са насочени към вашето набиране на средства, толкова по-достижима може да бъде една голяма цел.

Е, ако с тези насоки сме помогнали поне малко да придобиете увереност, съветваме ви да:

Създадете своя кампания за набиране на средства от  PavelAndreev.BG

Започнете набирането на средства през фондация Павел Андреев.

Ако все още не сте много уверени, ето и последната ни препоръка. Надяваме се, с нея да надградите липсващата частица от пъзела по успешно групово финансиране.

4.Колкото повече бързате, толкова повече дарения ще получите

Един от ключовите аспекти на успешното онлайн набиране на средства е способността му да предизвиква емоции от страна на дарителите. Създателят на кампанията играе важна роля в популяризирането й, а това изключително ще работи в плюс. Въпреки това, ако разполагате с малка мрежа от поддръжници, но имате висока цел, има начин да преодолеете това предизвикателство със сигурни усилия.

Като инициатор на кампанията за набиране на средства имате възможност да предприемете някои допълнителни действия, които ще помогнат за увеличаване на даренията. Едно от тях е създаването на хаштаг за вашата страница. Това позволява на хората да я следват или да публикуват за нея в социални мрежи. Това не само ще покаже по-голямата общност, която подкрепя и говори за вашата кауза, но и ще насърчи повече хора, които да се включват и да даряват. Наред с това, важно е да публикувате чести актуализации на вашата кампания, които да помогнат за увеличаване на даренията. Използвайте положителната психология на хората, които даряват, като акцентирате, върху близостта до постигане на целта. Това ще им даде допълнителна мотивация да продължите да подкрепяте вашата кауза.

След това можете да се свържете с местни медии или компании от вашето местоположение и да помогнете като им представите или рекламирате вашата кампания за набиране на средства за осиновяване на дете. Това ще позволи на повече хора да научат за crowdfunding кампанията. Можете да използвате и други методи за намаляване на осведомеността за вашата кауза, като например изработването на плакати, видеоклипове или стикери, свързани с вашата дарителска кауза по набиране на средства. Сами виждате, че някои от тези методи изискват някакъв бюджет, както например стикерите, но целта е те да се върнат като дивидент във вид на дарения.

Без значение, дали набирате средства за лична кауза, за помощ на приятел или член на семейството или за благотворителност, трябва да запомните, че груповото финансиране изисква усилия. Добра тактика е да отделите между 3 и 5 часа седмично, за да поддържате актуална вашата кампания и да я популяризирате.

И така, ако вземете всички тези фактори при създаването на вашата благотворителност за осиновяване на дете и определете целта си, вие ще увеличите даренията си и ще сте на правилния път, за да подкрепите финансово каузата, която е важна за вас и вашите приятели.

Не се бавете нито минута повече. Стартирайте кампания сега в PavelAndreev.

Статии - Какво е филантроп и филантропия?
9-ти януари 2021
Какво е филантроп и филантропия?

Всеки може да бъде филантроп и да бъде по-ефективен в промяната. Ето как.  Филантропът е човек, който дарява време, пари, опит, умения или талант, за да помогне за създаването на по-добър свят. Всеки може да бъде филантроп, независимо от състоянието или нетната стойност. Какво е филантропия?  Гръцкият драматург Есхил въвежда термина филантропия през 5 век пр.н.е. Това означаваше „любов към човечеството“. Днес филантропията означава щедрост във...

Статии - Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?
4-ти май 2021
Каква е ориентировъчната цена за издаването на книга?

Ако основната ви цел е просто да отпечатате книгата си, използването на безплатни платформи за самостоятелно публикуване може да е правилното решение.  Самото писане е най-голямата награда за много хора, а публикуването може да е просто формалност.  Ако обаче искате да продадете книгата си и да достигнете до широка аудитория, трябва да инвестирате в професионални услуги.  Без тях е трудно да се конкурирате с традиционно публикуваните книги.  Таки...

Статии - Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона
11-ти април 2021
Как да напишем убедително писмо за набиране на средства:Три примерни шаблона

Писмото за набиране на средства е прост начин да издигнете на следващо ниво своята онлайн кампания за набиране на средства. Писменият призив към приятелите и членовете на семейството ви може да донесе нови, периодични дарения и най-важното - да помогне на всички да разберат по-добре защо вашата кауза за набиране на средства е важна за вас. Но преди да сложите перо на хартията или пръсти на клавиатурата и да изпратите писмото, е добре да отделите...

Статии - Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване
22-ри март 2021
Идеи как да помогнем на бездомник и списък с приюти и центрове за временно настаняване

Тъй като жилищната криза в България продължава да се влошава, а цените стават все по високи, въпреки пандемията от COVID-19, все повече хора и семейства са изправени пред финансова нестабилност и липса на дом. Всъщност над 500 000 души са без подслон в България, а за това официална статистика няма. В тази статия ще научите как помоща на бездомни хора във вашия град е възможна и можете наистина да промените ситуацията за някой човек. Фрапиращи фа...