Статии - Вашето ръководство за набиране на средства при бедствия

Вашето ръководство за набиране на средства при бедствия

През последните години платформите за организиране на благотворителни кампании(групово финансиране) се превърна в жизненоважна част от пъзела за възстановяване след бедствия за отделни лица, семейства, общности и дори цели региони, които се възстановяват от урагани, пожари, наводнения и други бедствия. 

Тази публикация ви превежда през основите на набирането на средства при бедствия.

Обединете се, настройте и стартирайте своята кампания за набиране на средства

Хората се възстановяват по-добре от бедствие, когато работят заедно. За най-голямо въздействие, обединете се с други, засегнати от бедствието. Сформирайте екип за набиране на средства с хора, поемащи специфични роли, включително обхват на местните медии, публикуване в социални мрежи, управление на събития за набиране на средства, фотография, видеозаписи, интервюта и др. 

Изградете своя кампания за набиране на средства

Когато се случи бедствие, социалните мрежи бързо генерират начини, по които хората да се намират един друг, включително име и хаштаг за събитието. За да подобрите профила на своя дарител, наблегнете на вашето описание на фондонабирането, заглавие на фондонабирането и публикациите, които споделяте в социалните мрежи.

Споделете с вашата общност и извън нея

След бедствие обединяването в подкрепа на усилията за възстановяване – включително набиране на средства за оцелелите – може да насочи общността в положителна посока. Когато настъпи подходящият момент (което може да са седмици след първоначалното бедствие), събитието за набиране на средства може да бъде важна част от практическото и емоционално възстановяване на вашата общност. Събитията идват във всякакви форми и размери.

Свържете се с медиите

Когато се набират средства за бедствие, медийното внимание е много важно. Свързването с медиите може да изглежда смущаващо, но е по-лесно, отколкото си представяте, след като осъзнаете как мислят журналистите и телевизионните продуценти и разберете как да подходите към тях.

Не забравяйте, че цялото медийно внимание на света е безполезно, ако медиите не могат лесно да насочат хората към вашата кампания за набиране на средства. 

Медийното отразяване разширява обхвата ви

Тъй като много хора в зоната на бедствието също може да са в нужда и да не могат да дарят, медийното отразяване може да ви помогне да достигнете извън непосредствената си общност.

Поддържайте инерцията

Един от най-добрите начини да поддържате инерция за вашето набиране на средства е като публикувате чести актуализации за набиране на средства на вашата страница и социални мрежи. Вместо да мислите за вашето набиране на средства като за фиксирана молба за помощ, на която хората или отговарят, или не, мислете за това като за развиваща се история, от която хората ще искат да станат част.  Вашата история вдъхновява съществуващите поддръжници да споделят тези актуализации, разпространявайки историята ви в техните по-големи кръгове.

Опитайте нов подход за набиране на средства

Ако медийното и общественото внимание започне да избледнява, преди да сте достигнали целта си за набиране на средства, можете да влеете малко енергия в набирането на средства с нови и иновативни тактики за групово финансиране – от завладяваща публикация в социалните медии до канал в YouTube. 

Намерете своя път към възстановяването

Красотата на спешното набиране на средства е, че предоставя пряка финансова и емоционална подкрепа на хора, изправени пред трудности.  И ако все още не сте организирали набирането на средства за бедствия, започнете своето набиране на средства днес.

Сподели